Nacházite se v kategorii: Čistící prostředky - Dezinfekce

bez DPH:67.77 Kč

ks

Popis

Dezinfekční přípravek s trojím účinkem Grep

Detailní popis

Sanytol díky svému trojímu účinku - antibakteriálnímu, fungicidnímu a virucidnímu - odstraňuje 99,99% mikroorganismů. Dezinfekční přípravek se silným účinkem proti vodnímu kameni bez chlóru zaručuje perfektní hygienu a jeho vysoce výkonné složení, snadno odstraňuje plak a nanesené stopy mýdla. Složení přípravků SANYTOL bylo navrženo s použitím nových technologií, výsledkem je řada přípravků na čištění a dezinfekci BEZ CHLÓRU a BEZ LOUHU. Přípravky jsou BIOLOGICKY POZLOŽITELNÉ.
Použití: Nastříkat výrobek na čištěný povrch. Nechat působit a následně opláchnout. Pro obtížně vyčistitelné zbytky nechat působit delší dobu, a pokud je zapotřebí, postup opakovat. Pro hloubkový dezinfekční účinek nechat působit 15 minut.
Doporučení: Pro jemné povrchy (smaltované nebo lakované) výrobek nastříkejte na vlhký hadr, přetřete a opláchněte. V případě pochybností udělejte zkoušku na málo viditelném místě. UPOZORNĚNÍ: Před použitím čtěte přiložené pokyny.

Diskuze k výrobku:

přidat komentář

K tomuto zboží ještě nikdo nenapsal komentář. Buďte první!

Nový příspěvek

Opište kod:
Kolonky Nadpis, Text a kod musí být vyplněny. Příspěvky obsahující vulgární výrazy, reklamu na konkurenci budou smazány, popřípadě upraveny.