Nacházite se v kategorii: Čistící prostředky - Dezinfekce

Popis

Stop Bakter dezinfekční a mycí prostředek řady PREMIUM

Detailní popis

STOP BAKTER - ALFA CLASSIC PREMIUM.
Přípravek je určený pro plošnou dezinfekci a čištění v potravinářských, zdravotnických a jiných provozech. Přípravek má baktericidní, fungicidní, virucidní a tuberkulocidní účinek (tj.ABTMV).
Příklady aplikace přípravku: podlahy, obklady, dlaždice, WC mísy, vany, umyvadla, dřezy, kuchyňská zařízení, zařízení na chov zvířat, nádoby na odpadky, bazény.
Po ošetření jsou předměty čisté a prosté choroboplodných zárodků. Pro přípravu desinfekčního roztoku dávkujte 200 ml Stop Bakteru na 1 litr vody (ředění 1:5), doba expozice 30 minut. Při přípravě mycího roztoku 50 ml Stop Bakteru na 1 litr vody (ředění 1:20). Po aplikaci přípravku na předměty a povrchy, které mohou přijít do styku s potravinami nebo s pokožkou musí být opakovaně opláchnuty vždy novým podílem pitné vody. Nepoužívat na předměty z barevných kovů a polyamidu. Předměty s malou barevnou stálostí se mohou odbarvovat. Pro desinfekci a likvidaci řas v bazénech dávkujte 20 ml přípravku na 1000 l vody 1x týdně, při první aplikaci nebo při problémech zvyšte dávkování až na dvojnásobek.

Diskuze k výrobku:

přidat komentář

K tomuto zboží ještě nikdo nenapsal komentář. Buďte první!

Nový příspěvek

Opište kod:
Kolonky Nadpis, Text a kod musí být vyplněny. Příspěvky obsahující vulgární výrazy, reklamu na konkurenci budou smazány, popřípadě upraveny.